Prečo drevo hevea

  • Je ešte tvrdší ako dub za polovičnú cenu
  • Dobre sa opracováva, lepí, morí, farbí a lakuje
  • Je veľmi stabilný, vydrží vekom záťaže, nemení objem a neohne sa
  • Je odolné voči hubám, baktériám a plesniam
Viac informácií
Stolárske úpravy dosiek

Vykonávame stolárskej úpravy spároviek za príplatok. Frézovanie, formátovanie, zaoblenie hrán, lepenie, výrezy atď.

Viac informácií

Ako vybrať a nakúpiť tovar
Faktúra k tovaru
Doručenie a platba za tovar
Čo znamená skladom
Ako preberať a skontrolovať zásielku
Čo robiť, keď tovar dorazí poškodené

Ako vybrať a nakúpiť tovar

Ako vybrať tovar

Orientácia v našom eshope je veľmi jednoduchá. Tovar sme prehľadne roztriedili do niekoľkých kategórií a podkategórií. V danej kategórii je možné v ľavej časti stránky tovar filtrovať a značne si tak zjednodušiť výber. Ak tovar potrebujete ihneď, zaškrtnite vo filtri tovar len skladom.

Potom, čo si otvoríte stránku daného tovaru, si nižšie na stránke daného produktu môžete prečítať detailný popis, parametre, príslušenstvo k produktu a ďalšie informácie. Pokiaľ má produkt viac farebných variantov či veľkosťou, máme ich uvedené pri tovare ako Ďalšie varianty.

Pokiaľ máte záujem daný tovar kúpiť, kliknite si na stránke daného tovaru na tlačidlo Pridať do košíka. Tovar sa do košíka uloží. Potom môžete eshop ďalej prechádzať, alebo prejsť rovno k pokladni.

Košík si môžete kedykoľvek pozrieť kliknutím na košík vpravo hore.

Ako vyplniť a odoslať objednávku

Akonáhle budete spokojní s výberom tovaru, bežte do Košíku, ktorý slúži zároveň ako pokladnica.

V pokladni vyplníte doručovaciu a fakturačnú adresu, vyberiete si spôsob dopravy a platby tovaru, potvrdíte súhlas s našimi Obchodnými podmienkami a objednávku odošlite.

Ak nám chcete k objednávke niečo oznámiť, napíšte to do poznámky objednávky v pokladni. Pozor! Napísaním poznámky k objednávke sa termín dodania tovaru môže predĺžiť, ak tam napríklad budete mať nejaký neštandardné požiadavku a my sa Vám nebudeme môcť dovolať.

Ako objednávku potvrdíme

Ihneď po odoslaní objednávky Vám do emailu dorazí potvrdenie objednávky. V tomto emaile budete mať všetky informácie, objednaný tovar, spôsob dopravy a platby a ďalšie informácie.

Pokiaľ Vám email nedorazí do 15 minút, zavolajte nám. V 99% prípadov ste urobili preklep v emaile, opravíme Vám ho.

Ako objednávku spracujeme

Po objednaní objednávku spracujeme. Ak niektoré tovar nebol skladom, objednáme ho a budeme Vás prípadne informovať o termíne dodania, pokiaľ nie je do druhého dňa.

Následne objednávku vyfakturuje a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Potom tovar odošleme a dostanete od nás sledovacie číslo zásielky.

Faktúra k tovaru

Faktúru (daňový doklad) k tovaru od nás obdržíte na email, ktorý ste vyplnili v objednávke.

Ak faktúru nemôžete nájsť, môžete si ju stiahnuť zo stránky Sledovanie objednávky. Stačí zadať číslo objednávky a váš email.

Tento doklad uschovajte, je potreba pre prípadnú reklamáciu tovaru.

Doručenie a platba za tovar

Ako tovar doručíme

Aktuálne možnosti a cenník dopravy nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu.

Ako tovar zaplatíte

Tovar môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi. Spôsob platby si vyberiete v pokladni.

  • Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. Rýchle, bez príplatku.
  • Tovar zaplatíte dobierkou pri prevzatí. Rýchle, ale s príplatkom.
  • Tovar zaplatíte bankovým prevodom. Tovar odošleme až potom, čo obdržíme platbu na náš účet. Informácie na vykonanie bankového prevodu Vám zašleme emailom.

Aktuálne možnosti platby nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu.

Platba kartou

Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. K platbám kartou využívame 100% bezpečnú platobnú bránu GoPay.

Pokiaľ Vám platba kartou neprejde, napríklad nemáte povolené platby na internete alebo na karte nemáte dostatok prostriedkov, nezúfajte. Nie je potrebné robiť novú objednávku, dostanete od nás upozornenie emailom, že objednávka nie je stále zaplatená a budete môcť objednávku zaplatiť znova.

Prípadne je možné platbu kartou opakovať zo stránky Sledovanie objednávky, stačí zadať mail a číslo objednávky. Potom kliknete na tlačidlo Opakovať platbu.

Čo znamená skladom

Tovar, ktorý je skladom

Pokiaľ u tovaru svieti zelený štítok sklade a počet kusov, tovar máme naozaj skladom u nás v Pardubiciach a je možné ho pri najbližšej príležitosti odoslať. Počty kusov sú vždy aktuálne.

Tovar, ktorý není skladom

Pokiaľ u tovaru svieti žltý štítok s dostupnosťou, venujte prosím pozornosť textu v tomto štítku.

Ako preberať a skontrolovať zásielku

Pred prevzatím zásielky je nutné skontrolovať balík, aby nebol poškodený - prerezaný, poškodený roh, preliačený obal. Ak nájdete poškodenie, pred prevzatím zásielky toto nechajte zapísať do prepravného listu. Pokiaľ bude zásielka poškodená, tovar nie ste povinní prevziať. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte.

Po prevzatí zásielku ihneď rozbaľte a skontrolujte. Pokiaľ bude tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Je potrebné začať reklamáciu s prepravnou spoločnosťou.

Ak zásielku neskontrolujete a potom nám zavoláte, že je tovar poškodený, nie je možné preukázať, či k poškodeniu nedošlo pri montáži a reklamácii nie je možné prijať!

Bezdôvodné neprevzatie

Každé tovaru je nutné vyskladniť, skontrolovať, zabaliť, objednávku prekontrolovať a vyfakturovať. To všetko stojí čas a peniaze. Ak tovar nechcete, objednávku pred odoslaním stornujte.

Ak si u nás objednáte tovar, my objednávku vybavíme, vyfakturuje, odošleme a vy ho následne bezdôvodne neprevezmete, môžeme Vám naúčtovať náklady, ktoré nám týmto vzniknú.

Čo robiť, keď tovar dorazí poškodené

Ak poškodenie zistíte pred prevzatím zásielky, tovar nepreberajte a zavolajte nám.

Ak poškodenie zistíte ihneď po prevzatí zásielky, poškodenie nafoťte a zašlite nám ho na email
info@colombotrading.cz spolu s popisom poškodenia a číslom objednávky alebo faktúry.

Ozveme sa Vám a dohodneme sa na ďalšom postupe.